דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הופכים את מעבר הדירה מסיוט לחלום 

מאת    [ 22/08/2011 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 1699 פעמים ]

ההודעה מראש חוסכת זמן וכסף

הדבר היחיד אותו צריך לבצע לקוח על מנת ליהנות ממעבר דירה חלק ונעים, לפחות בכל מה שקשור לטלוויזיה ולבידור הביתי, הוא להודיע על כך שבועיים מראש. לאחר מכן מתאמת החברה ללקוח טכנאי, אשר מגיע אל הבית החדש ומבצע במקום את כל הפעולות הדרושות. החיבור נעשה באופן מידיי, והלקוח נהנה לא רק משירות אידיאלי אלא גם מסל הטבות בלעדיות. בעת תיאום מעבר דירה זוכה כל לקוח להצעות אטרקטיביות, אשר הופכות את הסיוט לחלום: החל מהנחות על פריטי ריהוט ועיצוב ועד הצעות לחופשה במחירים נמוכים. במקרה הזה ישנו אינטרס זהה ללקוח ולחברה המספקת לו שירותים, משום ששני הצדדים רוצים קיצור תהליכים וחזרה מהירה יותר לשגרה. אך לפני שמתחילים ליהנות ממעבר דירה שכזה, ישנם כמה דברים אליהם כדאי לשים לב.

איך מבטיחים התקנת ממיר יעילה ומהירה?

ראשית, אין אפשרות להתקין ממיר או שירותי אינטרנט כאשר מערכת החשמל לא פועלת. במילים אחרות, בעת מעבר אל דירה חדשה יש לבדוק האם כל התשתיות קיימות ופועלות. במידה וזהו אינו המצב, כדאי לדחות את הגעת הטכנאי אל תאריך אחר. התנאים האופטימאליים לקבלת שירות טוב הם חשמל תקין, קו טלפון פעיל, הימצאות ציוד – כולל ממיר לכל טלוויזיה - וכמובן נוכחות של בגיר מעל גיל 18. בהיעדר אחד מאלו לא ניתן להשלים את התהליך של מעבר דירה, ואז יכול הלקוח להיגרר לימים ארוכים של תסכול. מצד שני, היערכות מראש יחד עם שירותי ההובלה וכמובן הטכנאים ונותני השירות הנוספים הם מתכון בטוח להצלחה. זכרו כי אם אתם מבקשים להוסיף ממיר, או למעשה לבצע כל שינוי שעולה על דעתכם בשירותים הקיימים, עליכם להודיע על כך מראש. עדיף לעשות את כל הפעולות ביום אחד ולא לתאם עבור כל שינוי מתקין וטכנאי נוסף. הימים של מעבר דירה הם בדרך כלל לחוצים ועמוסים, וכל פעולה אשר יכולה להקל עליכם מתקבלת בברכה.

האם יש הבדל בין מעבר דירה בתוך העיר לבין מעבר דירה לעיר אחרת?

רבים חוששים כי מעבר דירה אל עיר אחרת יהיה מסובך יותר מאשר מעבר דירה באותה עיר. גם כאן מפתיע לגלות עד כמה היערכות ותיאום מראש יכולים לעשות את ההבדל. לכל חברה מוקדי שירות המפוזרים ברחבי הארץ, ולכן לא צריכה להיות למשל בעיה בין התקנת ממיר באילת לבין התקנה זהה בראש פינה. עם זאת, הרבה פעמים כאשר עוברים לעיר חדשה לא מכירים את הדרכים והכתובות ונתקלים בבלבול. גם כאן שווה להשקיע קצת בשיעורי בית, וללמוד את הפרטים על האפשרויות העומדות בפנינו. נסו לבדוק יחד עם מוקדני החברות מהי הדרך המומלצת לעבור דירה, ולאחר מכן ודאו כי אתם מקבלים את ההחלטות הנכונות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב